05 jun 2015 – Alert

Ik heb een Bonuskaart van Albert Heijn. Werkt prima, nooit gedoe mee. Ik spaar Miles bij KLM. Heel handig, en af en toe een ‘gratis’ vluchtje in Europa. Ik ben op heel veel nieuwssites geabonneerd op ‘notificaties’ als er nieuws is. Ik mis nooit iets. Dus ga je je dan ook aanmelden voor NL-Alert? Ik heb getwijfeld, en nu weet ik het zeker. De test van deze week is weer niet goed gegaan.

Ik begrijp dat het best ingewikkelde technologie is, en natuurlijk dat je vooral test om er eventuele problemen uit te halen. Ik heb me ook niet verdiept in de vraag wat er nou precies wel of niet goed is gegaan, ik heb geen technische kennis. Dus ik zal proberen niet te hard te oordelen, maar het komt allemaal wel heel knullig over.

Communicatie middelen die niet werken zijn meestal een bron van irritatie. Dus als je gebruik maakt van technologische middelen, zoals SMS of Whatsapp, zorg dan je je zaakjes op orde hebt. Voer niet iets in wat je nog moet testen en wat het misschien niet doet. Dan maar geen NL-Alert.

Reacties zijn gesloten.